#ChcęToPrzeżyć, czyli rekrutujemy testerów marzeń!
Internetowy serwis prezentowy Katalog Marzeń startuje z drugą edycją akcji #ChcęToPrzeżyć, której misją jest przypomnienie, co w życiu jest naprawdę ważne. Codzienność nierzadko zmusza nas do porzucenia myśli o spełnianiu swoich marzeń, inwestowaniu czasu oraz pieniędzy w przeżycia, których pragniemy doświadczyć. Na co dzień poświęcamy się uczelni lub pracy, a wolne godziny w grafiku zapełniamy kolejną porcją obowiązków. #ChcęToPrzeżyć ma sprawić, że na moment zatrzymamy się i zaczniemy robić to, co jest dla nas atrakcyjne i przynosi mnóstwo radości. Udział w akcji #ChcęToPrzeżyć to przygoda życia, dzięki której ludzie spełnią swoje marzenia i skosztują smaku przygody. Zupełnie za darmo!
2018-04-17, 12:20

#ChcęToPrzeżyć, czyli rekrutujemy testerów marzeń!

 Internetowy serwis prezentowy Katalog Marzeń startuje z drugą edycją akcji #ChcęToPrzeżyć, której misją jest przypomnienie, co w życiu jest naprawdę ważne. Codzienność nierzadko zmusza nas do porzucenia myśli o spełnianiu swoich marzeń, inwestowaniu czasu oraz pieniędzy w przeżycia, których pragniemy doświadczyć. Na co dzień poświęcamy się uczelni lub pracy, a wolne godziny w grafiku zapełniamy kolejną porcją obowiązków. #ChcęToPrzeżyć ma sprawić, że na moment zatrzymamy się i zaczniemy robić to, co jest dla nas atrakcyjne i przynosi mnóstwo radości. Udział w akcji #ChcęToPrzeżyć to przygoda życia, dzięki której ludzie spełnią swoje marzenia i skosztują smaku przygody. Zupełnie za darmo!

 Zrealizowana „na próbę” pierwsza edycja była dostępna tylko w Warszawie i tylko dla 100 wybrańców. Zakończona sukcesem, cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego tegoroczna edycja zaprosi do współpracy aż 6x więcej Marzycieli z całej Polski. Akcja składa się z 2 etapów i Finału – w każdym etapie wybrańcy będą testować jedną z zaproponowanych atrakcji Katalogu Marzeń. Realizacja przeżyć odbywać się będzie na terenie 6 miast/obszarów: Warszawy, Krakowa, Poznania, Trójmiasta, Wrocławia oraz Śląska. Zadaniem uczestników będzie zamieszczanie atrakcyjnych relacji z przeżytego marzenia na Facebooku, Instagramie, Youtubie, blogu, Snapchacie – w formie video, fotografii, postów. Im więcej wpisów, tym większe szanse na kolejny etap. Nagrodą główną jest abonament o wartości 2400 do wykorzystania w serwisie Katalog Marzeń, za drugie miejsce jest to kwota 1200 zł, za trzecie - 600 zł.

 „Szukamy ludzi, którzy nie boją się marzyć i sięgać po swoje marzenia - te małe i te duże. Ludzi aktywnych, mających odwagę próbowania nowych rzeczy, pokonywania barier i przede wszystkim ludzi mega pozytywnych, uśmiechniętych i kreatywnych.” – dodaje Beata Kłos, Marketing Manager Katalogu Marzeń - „Naszym celem jest niesienie radości oraz pokazanie ludziom, jak łatwe i ważne jest spełnianie marzeń, często są one na wyciągnięcie ręki. W końcu nie każdy marzy o podróży dookoła świata czy locie w kosmos. Nasi klienci jako swoje marzenia najczęściej wymieniają chęć spróbowania czegoś nowego, chęć spędzania więcej czasu (i w sposób bardziej aktywny) z rodziną i przyjaciółmi oraz chęć realizacji pasji, na które brakuje czasu np. rozpoczęcie nauki jazdy konnej, kursu gotowania czy o chwili relaksu w spa. Dlatego szukamy 600 super pozytywnych osób, których marzenia spełnimy całkiem za darmo. Będzie to jedno z marzeń dostępnych w serwisie Katalog Marzeń a zadaniem uczestników będzie zrelacjonowanie tego jak było w swoich mediach społecznościowych i podzielenie się tą radością z bliskimi, znajomymi i innymi uczestnikami akcji.”

 Marzyciele z akcji #ChcęToPrzeżyć będą testować atrakcje wybrane spośród kilkudziesięciu na liście. W pierwszym etapie będzie to m.in. strzelnica, quady, gokarty, Dream Jump, spływ kajakiem, w kolejnym, np. lot w aerotunelu, jazda Monster Truckiem, jazda Ferrari, offroad czy lot motolotnią, w trzecim etapie: np. lot balonem czy skok ze spadochronem. Swoją kandydaturę można zgłaszać do 30 kwietnia poprzez formularz na stronie www.katalogmarzen.pl/chcetoprzezyc. Spełnianie marzeń w pierwszym etapie ruszy 15 maja. Oprócz niezapomnianych wspomnień, do wygrania będzie Roczny/Półroczny i Kwartalny Abonament na Spełnianie Marzeń za – odpowiednio – 1.,2. i 3. miejsce. Postaw na aktywny tryb życia i oderwij się od codziennych obowiązków – wystarczy, że #ChceszToPrzeżyć.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kłos
Marketing Manager
+48 530 145 130
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.