Pięćdziesięciu szczęśliwców akcji #chcętoprzeżyć
Serwis prezentowy Katalog Marzeń na początku czerwca ruszył z projektem, który ma na celu realizację marzeń wybranych, spośród tysięcy zgłoszeń, osób. Mamy nadzieję, że słyszeliście o akcji #chętoprzeżyć? Akcja składa się z kilku etapów, a nagrodą główną jest roczny abonament do Katalogu Marzeń o łącznej wartości 2 400 zł ale już po drodze do głównej nagrody spełniane są marzenia uczestników projektu.
2017-08-01, 13:48

Serwis prezentowy Katalog Marzeń na początku czerwca ruszył z projektem, który ma na celu realizację marzeń wybranych, spośród tysięcy zgłoszeń, osób. Mamy nadzieję, że słyszeliście o akcji #chętoprzeżyć? Akcja składa się z kilku etapów, a nagrodą główną jest roczny abonament do Katalogu Marzeń o łącznej wartości 2 400 zł ale już po drodze do głównej nagrody spełniane są marzenia uczestników projektu.

Autorzy akcji poszukiwali aktywnych w mediach społecznościowych, kreatywnych i pełnych energii ludzi, którzy będą testować marzenia z oferty serwisu. Do pierwszego etapu zgłosiło się ponad 3 000 osób, ale organizatorzy mogli zakwalifikować tylko setkę. Ponieważ wybór był naprawdę trudny ostatecznie wyłonili 112 szczęśliwców, którzy w lipcu realizowali wybrane marzenia z oferty Katalogu Marzeń. Jesteście ciekawi, które atrakcje wybierali najchętniej?  

Na pierwszym etapie akcji aż 30% uczestników wybrało przeżycie ekstremalne – Dream Jump to atrakcja, która wyzwala masę pozytywnych emocji i mocno zapada w pamięć.

„Dream jumping to opatentowana technika oddawania skoków z wysokości z wykorzystaniem układu asekuracyjnego z lin dynamicznych oraz bloczka. Podstawą układu są dwie liny luźno rozwieszone pomiędzy dwoma obiektami. Dzięki zastosowaniu właśnie takiego systemu możliwe jest maksymalne wydłużenie swobodnego spadania, do 90% wysokości obiektu z którego oddawany jest skok. Długi, swobodny lot daje skoczkowi nieskończone możliwości wykonywania w powietrzu akrobacji: salta, gwiazdy, a także skoków wieloosobowych i skoków z różnymi przedmiotami, np. rowerem.” – możemy przeczytać na stronie www.katalogmarzen.pl oferującej m.in. tą atrakcję.

Na drugim miejscu była jazda off-road. Jazdę za kierownicą auta z napędem 4x4, po specjalnie do tego przygotowanym torze, wybrało aż 20% marzycieli.

Niewiele mniej zdecydowało się zasmakować adrenaliny na wodzie i wybrało spływ kajakowy (15%) oraz lekcję wakeboardingu (12%). Jeżeli na tym etapie mielibyśmy wysnuć jeden wniosek to musimy przyznać, że znaczna część biorących udział w akcji jest głodna mocnych wrażeń z porządną dawką adrenaliny! Ale do wyboru były jeszcze inne atrakcje – drift taxi i jazda gokartem. Te marzenia zrealizowało łącznie 18% uczestników akcji.

Tyle z podsumowania. Co dalej? Ze 112 osób zostało wybranych 50, które przeszły do drugiego etapu. Ocenianie były między innymi: jakość zdjęć i filmików z realizacji, kreatywność w sposobie ich prezentacji, zaangażowanie uczestników i ich znajomych w mediach społecznościowych.

Drugi etap akcji #chcętoprzeżyć ruszył 20 lipca. Szczęśliwa pięćdziesiątka już realizuje swoje marzenia, wśród 10 przeżyć z oferty Katalogu Marzeń są m.in.: ekstremalna jazda Monster Tuckiem, rejs motorówką, rajdowa jazda po torze, wizyta na strzelnicy oraz cukierkowe warsztaty. Jesteśmy ciekawi, które atrakcje tym razem będą najchętniej wybierane.

Do kolejnego, trzeciego etapu przejdzie już tylko 20 osób. Trzymajcie kciuki, bo jest o co walczyć! Roczny abonament na realizację marzeń wygra tylko jedna osoba!

KONTAKT / AUTOR
Beata Kłos
Marketing Manager
+48 530 145 130
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.